Keks torta sa krem bananicama


 

Potrebno je:

500 g mlevenog keksa (ja sam koristila mlevenu plazmu)
150 g istopljenog maslaca
300 ml isceđenog soka od pomorandže
70 ml slatke pavlake
50 g mlečne čokolade
10 krem bananica

Ganaž:

200 ml slatke pavlake
100 g mlečne čokolade
100 g crne čokolade za kuvanje

Priprema:

1. Obruč kalupa veličine 26 cm staviti na tacnu za tortu. Unutar obruča staviti acetatnu foliju ili obruč obložiti pek papirom. 
Krem bananice iseći na kockice i ostaviti ih na stranu. Mleveni keks staviti u odgovarajuću dublju posudu, dodati istopljeni maslac i sok od pomorandže (ja sam koristila kupovni sok sa 100% sokom pomorandže) pa promešati špatulom. U manju posudu staviti izlomljenu mlečnu čokoladu, preliti je sa slatkom pavlakom i staviti na tihu vatru da se otopi. Konstantno mešati sve dok se sastojci ne sjedine pa dodati u keks. Sada rukom dobro sjediniti sve sastojke. Na kraju ubaciti iseckane krem bananice i još jedanput dobro promešati. 

2. Pripremljenu smesu ravnomerno rasporediti unutar postavljenog obruča i rukom je dobro ispretiskati. Dodatno, kašikom poravnati površinu i ivice torte. 

3. Ganaž: U odgovarajuću posudu sipati slatku pavlaku i dodati izlomljene obe vrste čokolade. Staviti na tihu vatru i stalno mešati sve dok se ne dobije glatka glazura (ja pri kraju žicom za mućenje izmešam). Glazuru preliti preko torte i ostaviti tortu u frižider da prenoći. Narednog dana skloniti obruč i poslužiti tortu. 

Jednostavna, veoma ukusna torta... Tortu sam pravila po receptu Armine Memić.

Коментари

Популарни постови